Lirik Lagu Nicaragua - TT On The Move

Lirik Lagu Nicaragua - TT On The Move


(Izhar)
Tak leh nak ikut cara aku cara kita
Semua benda sulit tak boleh nak tuba
Bukan celebrity tapi hidup cam movie
Kau di paras mana jangan lupa kau kat mana

(Boi Tasik)
Ski mask we moving
Heist on the industry
Tyra we banked

TT on ten
Got every top model
Declining in rank

When we quiet
Oh they had it easy
Now we riot
How they look uneasy

(Tul4ng)
Ni scene dalam sintesis
Tapi lu ni anti-tesis ha
Maaf beda tak sama
Lu tikus kapitalis

Siapa kenyang
Terlalu terlalu banyak konsumsi
Lagu lu bocah untuk bocah-bocah
Yang suka asumsi

Ini konklusi kukonstipasi
Kerana koalisi kotor
Di kepala kantor hati konti

Mussolini dalam lini musuh
Tanpa suruh biar kami rusuh
Sheraton Move & Serangan Subuh
Hingga mansuh

(Kloud$)
I’ve got that ego yang takkan mampus
Cause tenaga ku purest cam barang bagus
Like rantai yang tak putus ku mula rakus
Now ribu peratus ku nak sapu hapus

We got the masks
We in for the heist
I’m with the gang know we packin’ a nine
We got the bags prepared for the night
Steal with the gang, know we lootin’ u dry

1 outta 8 dalam list
3036 on my 6
Couple of 7 a twin
Killers a risk for your clique

(Kloud$ & Tul4ng)
Satu tiga siapa penghulu
All eyes on my FAM
Segitiga tak siapa tahu
We’ve got eyes on the scene

(Izhar)
Rembat korang macam tak de apa
Bunuh dalam senyap cam biasa
Kau siapa aku tak nak tanye
Kau ada aku pun ada ada

Tak leh point so tembak
Miss miss miss
Pangkah korang semua dalam
List list list

Tak leh nak ikut cara aku cara kita
Semua benda sulit tak boleh nak tuba
Bukan celebrity tapi hidup cam movie
Kau di paras mana jangan lupa kau kat mana

(Boi Tasik)
Ski mask we moving
Heist on the industry
Tyra we banked

TT on ten
Got every top model
Declining in rank

When we quiet
Oh they had it easy
Now we riot
How they look uneasy

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel